social icons

search

more from the blog

The Truth of Life

All things in life are temporary.
If it going well, enjoy it, it will not last forever. If it going wrong, don't worry, it won't be long.
Often we lose hope and think there is no way out. Jesus smiles from above and says: "Relax, sweetheart, it's just a bend, not the end".

what the hell ??!?!?!?!?!?!?!?

INI UAS DRAWING GUE! KENAPA CUMA DIKASIH 39?!?!?!?!?!?! KENAPA SEMUA ANAK2 KELAS GUE JUGA DAPET JLK??

Register Form

UNIVERSITY of MATURITY ~since you were born~ _____________________________________ _____________________________________

In this new year of education, we want to confirm the lesson for being mature. Read this carefully before you take and sign the registration form.

LESSON Strength Toughness Patien…

Tentang Saya Lagi

Uhh..better to share a lil bit bout maiselv yakk >.<

Nama: Gita *ga pake Gutawa ato ketawa ato gatawu ato apapun kerrr* Panggilan: Git, Ta, Gigit, Dek, Sapi *maunya sih 'rhea' hohoho* Alamat: Claim dulu ke saia kalo anda akan kirim paket natal baru saia kasitau *hyahai* Telpon: *no k…

Mommy ~ an angel from heaven

Ini lagu kata2nya bgs bgt ... gue pengen mama gue sehat2 selalu...satu hal yang gue benci adalah : air mata mama,,gue ga suka bgt kalo liat mama gue nangis..
Hope it will be a nice lyric for u and ur mom :)

Mama - il divo Mama, thank you for who I am Thank you for all the things I'm not Forgive me…

orang stress

Gue pusing banget nih hari,,dan gue nemuin 1 fakta : banyakl sekali orang setres di jakarta!
Orang setres #1 Gue naek shuttle bus ke kampus gue (yg jaraknya mang cukup jauh)...tuh mobil berangkat dari CL jam 7 pas. Nahhh,,pas lagi nunggu jam 7, kebetulan di dalam mobil itu cuma ada gue, satu cici-cic…

Profile Photo

Bonjour!

Hello!

Now to him who is able to do immeasurably more than all we ask or imagine, according to his power that is at work within us.
Ephesians 3:20

Instagram